GEMPAR !!! Skandal Jo-Anna Ratu Cantik Sabah dengan Anak saudara Shapie Apdal ???



1. Warisan mengetengahkan Jo-Anna sebagai ikon Belia disebabkan gelaran Unduk Ngadau (Ratu Cantik) dan juga seorang penghibur atau artis Sabah. Gaya hidupnya yang bebas di Kota Kinabalu siapa tidak tahu. Bertukar-tukar pasangan perkara biasa baginya.
seksi-jo-anna
2. Rakyat Kiulu tempat lahirnya hanya mengenalinya sebagai ratu cantik, Jo-Anna bukan orang politik jauh sekali terlibat dengan khidmat masyarakat. Hanya sekarang dia terhegeh-hegeh masuk kampung.
3. Jo-Anna tidak memiliki pekerjaan setelah pulang dari London. Dia terdesak dan berusaha untuk mencari pekerjaan di sektor kerajaan namun gagal. Semua orang tahu Jo-Anna mempunyai teman lelaki bermula dari Marzuki Nasir (orang politik) seterusnya ke pelukan Ceasar Mandela Malakun seorang ahli perniagaan yang juga ahli politik. Jo-Anna seperti tertekan dan berdendam dengan orang politik sehinggalah Jo-Anna sendiri jatuh ke dalam pelukan Azis Jamman Ketua Wira Warisan (anak saudara Shafie) yang akhirnya telah menawarkan Jo-Anna memasuki warisan dan membariskan sebagai ikon belia. Hanya diperalatkan menggunakan muka cantiknya.
4. Jo-Anna menganggap sebagai durian runtuh dan melihat ini satu cara balas dendamnya joana-kawinterhadap Marzuki dan Mandela yang juga pemimpin muda dalam politik. Ia mahu membuktikan dulu dia dalam pelukan mereka kini dia menentang mereka dalam parti berbeza. Walau berskandal dengan Azis  Jamman ternyata Jo-Anna juga pandai menutup dirinya dengan berkahwin dengan Dr Denvi (seorang doktor berbangsa India). Beliau perlukan suami berkerjaya untuk melunaskan cita-citanya. Azis juga menyedari barangkali ini cara beliau untuk menyerang balik musuh politiknya di Semporna namun terperangkap dengan skandal ratu cantik ini. Azis lemas dalam dakapan Jo-Anna!
5. Sumber memaklumkan bukti-bukti skandal Jo-Anna ini disimpan rapi sehingga boleh didedahkan masa sesuai nanti. Nantikan dengan sabar ikon belia warisan ini.
6. Tidaklah menghairankan skandal Azis Jamman Bekas Ketua Pemuda UMNO Semporna yang beristeri dua ini. Memandangkan Shafie Apdal bapa saudaranya bertahun menjalin skandal dengan Zahida Rafik yang pernah mencetuskan polemik politik satu ketika. Betul tak?






Sumber :  KamikazeNews

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

MALAYSIA DAY 2017 MESSAGE BY SABAH CHIEF MINISTER, YANG AMAT BERHORMAT TAN SRI DATUK SERI PANGLIMA MUSA HAJI AMAN, CHIEF MINISTER OF SABAH

Peter Anthony, Shafie & Dana Rm200 juta